kurumama.com hakkında | Dersim php

29 Eylül 2016 Perşembe

kurumama.com hakkında

www.kurumama.com adresinden 5 adet köpek maması siparişi verdim. Siparişimi verir vermez arandım ve teyit alındı. Ardından 2 saat içerisinde kargoya verildi. Paketleme güzeldi ve bu kadar hızlı kargoya verilmesi gerçekten beni şaşırttı. Diğer firmalar ellerinde olmayan ürünü varmış gibi gösterip satıyorlar ve 1 hafta müşteriyi bekletiyorlar ve paket kargoda ya yırtılıyor yada patlıyor. Böyle firmalar az olduğu için sizinle paylaşmak istedim. Gerçekten çok ilgililer. İlgilerinden dolayı kurumama.com'a teşekkür etmek için bu yazıyı yazıyorum. Köpeği, kedisi olan herkese ve barınağa yardım etmek isteyen herkese kurumama.com'u tavsiye ederim.

Sağlıcakla kalın.

4 yorum

Unknown 28 Ekim 2016 06:23

kurumama.com kesinlikle alışverişlerin de tavsiye ederim

Pethaber 24 Kasım 2018 11:09

Evde 4 tane evcil hayvanım var hemen hemende 10 senedir evcil hayvan bakmaktayım coğu internet magazalarını gezdim sipariş verdim ama 1 senedir kurumama.com la çalışıyorum gerçekten müşteri memnuniyeti ve ürün fiyatları uygun diğer mağazalara bakarak emeğinize sağlık cocuklarımın mutluluğusunuz.

kuru 4 Aralık 2018 05:26

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Marj.org 9 Şubat 2019 09:05

kedi köpek maması alırken kesinlikle yıllardır değişmeyen adresimiz kurumama.com dur tavsiye ederim.

Yorum Gönder